Vlastní propagace firmy je nesmírně důležitá. Jenže zaujmout v dnešní době už tolik náročné zákazníky, může být obtížnější, než se na první pohled zdá.

V jakých situacích využít k propagaci reklamní textil?

Mnoho firem neustále řeší problém jak zaujmout, přilákat nové zákazníky. Reklama je stará jako lidstvo samo a stejně jako před lety, funguje i dnes. Možná se jen změnila její podoba, účel je ovšem stejný – zaujmout. Jenže zvláště menší či začínajících firmy se velmi často potýkají s omezeným rozpočtem na reklamu, který může řadu jejich plánů nadobro zhatit. Jednou z cenově dostupných a zároveň efektivních řešení je reklamní textil. Za jakých okolností ho zvolit a jaký účel by měl splňovat?

Možná znáte pravidlo, podle kterého lidé nejvíce ocení reklamní předměty, které mohou následně využít. Proto z reklamních stojanů nejčastěji mizí bloky, USB disky nebo třeba propisky. V posledních letech firmy navíc využily právě probíhající pandemii Covidu-19 a nezapomněly do sortimentu zahrnout roušky či desinfekční gely s vlastním logem. Zkrátka co prodává lépe než reklama!

Specifické odvětví tvoří reklamní předměty, do kterých se mohou zákazníci obléci. Příliš často se s nimi nesetkáme, neboť už představují pro firmy větší vstupní investici. Řada průzkumů však prokázala, že je to právě reklamní textil, který většina potencionálních zákazníků shledává jako nejméně obtěžující formu reklamy. Další zase uvádí, že více jak 90% oslovených si následně firmu díky reklamnímu textilu snáze vybaví. Ovšem reklamní textil je poněkud široký pojem, proto bychom si ho měli rozdělit podle účelu.

Účel a funkce

Jak máte v plánu s reklamním textilem dále nakládat? Budete ho volně rozdávat u vašeho firemního stánku? V takovém případě se budou asi hodit trička v co možná největším objemu, ale za minimální náklady. Postačí bílé provedení, logo a webové stránky. Pokud ale potřebujete firemní oblečení, kvalita by měla hrát stejně podstatnou roli jako pořizovací cena. Přeci jenom se jedná o reprezentaci vaší firmy.

Komentáře (0)

Napište první komentář